|
Post by Pertti on Jun 2, 2014 20:26:18 GMT 2
holsteinori Ismáylov "Mäntti" omistaa Susiraja Päiväkirjaan tulee omistajien merkintöjä, myös piirrokset, tarinakisatarinat ym. ovat sallittuja. Omat sivut.Mäntti mikä mäntti ja (vaihteeksi..) melkoinen raketti, mutta jos isä on Ralli ja emä on Tollo niin mitä voi odottaa? Suvulleen uskollisesti ori on idiootti, joka tekee tulosta - pää ei ehkä pelaa, mutta jalat toimivat sitäkin paremmin. Upea isojen luokkien hyppääjä ja vähän reppana yksinkertaisuutensa vuoksi.
|
|
|
Post by Lissu on Jun 4, 2014 12:13:30 GMT 2
04.06.2014 Mäntti mikä mäntti
Voi jestas tämä(kin) kopukka on tyhmä! Tänään ori on viettänyt laatuaikaa seisoskelemalla keskellä tarhaa ja tuijottelemalla lenteleviä lintuja. En ole aivan varma, pitääkö tästä olla huolissaan vai antaa olla, kun ori itse tuntuu viihtyvän vallan mainiosti omassa pienessä (ja hyvin yksinkertaisessa) mielessään. Vaikka Mäntin päässä ei liiku kuin pääskysiä - jos edes niitä -, kimomme on tehnyt tulosta esteradoilla aivan jumalatonta tahtia. Olen nauttinut Mäntillä kisaamisesta suunnattomasti - korjaan, olen nauttinut kunniakierroksista jumalattomasti. Itse ratojen ratsastus on niin järkyttävän rumaa ja roisia, etten vieläkään ymmärrä, miksen ole saanut kutsua tuomaritorniin keskustelemaan siitä, miten minä hevosparkaani ratsastan.
Mäntillä on kohta täydet ERJ-sijoitukset, jeij! Kohta ori saa keskittyä täysillä ERJ-Cupeihin ja pienimuotoiseen riiaamiseen. Mäntti laitetaan kimppaan Nistin kanssa, niin huonolta kuin idea kuulostaakin. Saamme linjattua Narkin (tamma tulee tulevalle varsalle isänisänemäksi ja emänemänemäksi) ja.. no, siinäpä se. Me haluamme linjata Narkin, me linjaamme Narkin. Tulos tosin tulee olemaan tyhmä kuin saapas..
Mäntti viettänee vapaapäivänsä lintuja tuijottelemalla, mikäs siinä. Huomenna pikku estetreeni, saapa nähdä, miten menee vai meneekö mitenkään.
|
|